torstai 26. heinäkuuta 2012

Vielä on kesää jäljellä...

...vaikka mun kesäloma alkaakin olla jo loppu metreillään, niisk...Ensi viikolla on paluu arkeen edessä, mutta siihen asti saa vielä nauttia tästä ihanasta vapaa-ajasta:) On kyllä ollut aivan huisan ihana kesäloma, jopa säidenkin puolesta:) Hiukka vähemmän ois voinut sataa, mutta muuten on ollut just sopivan lämmin, hyvin on jaksanut tehdä muutakin kuin vaan ottaa aurinkoa tai uida:D Niitä viime vuoden paahtavia helteitä en ole kaivannut juuri yhtään..!;)

Eilen ajeltiin Riksuun moikkaamaan Marillaa, Adaa ja Milaa. Olen jo unohtanut paikan nimen missä oltiin, mutta joku kiva metsä Riihimäellä se oli:D

Koko iloinen viisikko:)

Sinistä, mustaa ja punaista, meijän värisuora..:)

Löydettiin nätti kanervikko, joten tyypit pääsi taas poseeraamaan:)

Ada ja Mila<3

Se onnistunein yhteiskuva mun typsyistä..Sininen ei taas oikein jaksanut poseerata..;)

Illaksi olin bongannut meille facebookista kimppatokotreenit Klaukkalaan, joten päästiin Saniaisen kanssa pitkästä aikaa tokoilemaan, oli kivaa ja kovin onnistuneet treenit:D Treenien jälkeen vielä koko poppoon kanssa uimaan laguunille. Uintikamuiksi saatiin issikkatytöt ja maustepojat:) Vähän oli illasta jo vilpoista ja satelikin, mutta reippaasti melkein kaikki kävi uimassa, jopa minä:D

Tänään aamusta typsyt pääsi taas rilluttamaan Riksun tyttöjen kanssa, kun oltiin sovittu yhteinen uintireissu laguunille. Muutama kuva aamulta.

Näissä maisemissa kelpaa polskia<3

"Hei, tuollakin heitellään keppiä!"

"Pidä sä siitä päästä kiinni, niin mä pidän tästä toisesta"

Rantavahti-Saana tarkkana:)

Vahtikin kävi heittämässä pari rundia kepin houkuttelemana:)

Ada ja rakas-mustekala-lelu:)

Milan lempipuuhaa oli pyydystää vesipisaroita:)


Söpöstelyä vedessä<3

Onnellinen:)

Bongattiin tällainen puolisukeltaja Tirppa, liekö lintu vai kala:D

Blondit:)

Kivaa oli!!!

Loput lenkki- ja uintikuvat löytyy täältä:

Tästä tulee nyt oikein kuvapäivitys, mutta loppuun vielä muutama kuva mun kummipojasta Figosta<3 On kyllä todella hurmaava-luonteinen kakara, niin pentu mun makuun<3

Possu saa kyytiä:)

Pallo suuhun ja menoks!

<3

Poseeraus Sani-tädin kanssa<3

Hepuli:D

Pikku-muru<3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti