keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Mä oon erittäin hyvä ellen täydellinen...

taisi Sani rallatella, kun misseili itselleen arvosanan EH Turun KV näyttelystä viime lauantaina:) Tuomarina oli ruotsalainen Torbjörn Skaar ja tällaisen arvion hän Sanista antoi:

Bra huvud och uttryck. Mörka ögon. Välburna öron. Mycket bra kropp. Välvinklad. Rör sig med smä steg utan kraft. Välvisad.



Veikkaan että Sani on taas sen tuhannen jumissa ja se näkyy liikkeissä. Meillä piti olla fyssari aika tammikuun alussa, mutta tyttöjen juoksujen takia aika siirtyi helmikuun alkuun. Sani astui (taas) koko juoksun ajan Tipiä, joten sillä on todennäköisesti selkä (taas) ihan juntturassa:( Nyt Sani ei ole kyllä onneksi ontunut yhtään, niinkuin viime juoksun jälkeen kun sai kaikesta siitä astumisesta selkänsä ihan totaali juntturaan, josta kipu sitten säteili jalkaan. Oon vähän pohtinut, että mun on pakko sterkata Sani ennen seuraavia juoksuja. Se täyttää keväällä kahdeksan(aivan kamalan ahdistavaa, että se on jo tuon ikäinen, mun pentu!!) ja haluan hoitaa tuon steriloinnin alta pois nyt kun Sani on vielä nuori ja hyväkuntoinen. Ei vasta sitten pakon edessä hätäleikkauksena märkäkohdun takia, kun koirakin on jo mahdollisesti vanhus.

Pikku-murunen!
 
Mun kolme iloista rosvoa vietti muuten eilen varsin makoisia hetkiä, kun imuroidessani olivat murtautuneet ruokasäkilleen ja ennenkuin tajusin tilanteen, olivat ehtineet ahmia sieltä määrittelemättömän määrän ruokaa kitusiinsa. Shelttien ruokahalu kun on tunnetusti aika pohjaton...Eipä tuosta onneksi seurannut mitään vakavaa, kellään ei mennyt edes pakki sekaisin:) Semmoinen rattoisa vapaapäivä;)
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti