tiistai 28. elokuuta 2012

Tipille taas nolla:)

Nyt on kakkosluokka sitten korkattu:) Ja ehkä mun pitäisi laittaa lotto vetämään tai jotain, kun joku onnenputki tässä nyt on meneillään...Tehtiin meinaan taas nolla, hiphei ja trallalaa:D

Ensin käytiin perjantaina liitämässä erinomaisen onnistuneet kenraaliharkat Heli Kallioniemen opissa. Osallistuttiin siis ESS agility workshoppiin aiheella ykkösluokan rataprofiilit:) Kiva oli päästä vaihteeksi luukuttamaan ja ihan parasta oli huomata, ettei ihan kauheesti tarttenu tahkota, ehkä me ihan oikeesti ansaitaan paikkamme kakkosissa:) Kiitokset Helille kivoista treeneistä!!

Sunnuntaina sitten tosi paikan eteen ja kokeilemaan taitoja ekoihin kakkosten kisoihin, startteja kolme ja tuomarina kaikilla radoilla Heidi Viitaniemi. Eka rata oli hyppäri ja voi kauhistus, kun se oli vaikee:/ Mulla loppui rataantutustumisessa aika ihan kesken ja ihan kaaos-hyllyhän siitä tuli.

Toka rata oli agirata ja paljon kivempi:) Mut nolla kaatu sit totaali myöhässä olleeseen valssiin ennen A:ta...Tipi ehti livahtaa mun selän taa ja sieltä A:lle ja takaaleikkauksella sain sen sitten kääntymään:( Tän seurauksena mun ohjaus hajosi sen verran, että unohdin suoristaa Tipin linjan puomille, joten eihän se sinne millään saanut taivuttua. Korjatessa nappasi mennessään yhden ylimääräisen putken ->HYL. Tää on ainut rata joka mulla on videolla:
video

Vika radalla mä olin jo ihan loppu, en saanut millään ajatuksia kasaan ja keskityttyä. Jatkossa en kyllä aio enää ilmota kolmeen starttiin kerralla. Tipi sen sijaan oli yhtä innoissaan ja täpönä kuin aina, vaikka ihan varmaan sitäkin jo väsymys painoi...Mun ohjaus oli taas aika huiskintaa ja heiluntaa. Parissa kohtaa taisin unohtaa kokonaan ohjata, mutta Piipa oli pätevä arvaaja ja osasi valita aina oikean esteen;) Tällä vikalla radalla se myös selkeesti luki rataa parhaiten:) A:ta ennen piti tehdä taas valssi... Olin vakaasti päättänyt, että nyt se onnistuu, mutta katin villat! Ihan yhtä onneton räpellys kuin toka radalla ja taas Tipi ehti luikahtaa mun selän taa. Ehdin juuri ja juuri pysäyttää neidin ennenkuin se ehti luikahtaa A:n alla olleeseen putkeen. Siinä me sitten pyörittiin hetki ympyrää, että oltiin molemmat taas oikeinpäin ja naama menosuuntaan:D Siitä puhtaasti loppuun. Luulin, että tuosta pyörinnästä tuli kielto, joten hämmästys oli aika suuri, kun kuuluttaja kulutti, että Tipille nolla! Ilmeisesti tuomari ei tulkinnut sitä kielloksi, kun ei ylitetty esteen linjaa? Joten Piipalle nollavoitto ja eka luva kakkosista:) Tuo oli epäilyksettä meidän huonoin nolla ikinä, mutta onneksi agilityssa ei jaeta tyylipisteitä:D

Että semmonen ylläri-pylläri nolla:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti