keskiviikko 22. tammikuuta 2014

Höpö-höpö päivitys ;)

Treenattiin vähän tunnaria...Piilotin yhtä kapulaa sänkyyn tyynyn alle, peiton taitokseen jne. Tipi nuuskutti, niin että mä pystyin melkein näkemään sen kapulasta tulevan hajuvanan (silleen kun piirretyissä, tiettekö :)). Erinomaista nenänkäyttöä! Otettiin ehkä viisi toistoa ja joka kerralla kapula löytyi! Olipa hyvät ja onnistuneet treenit, ajattelin!! Illalla mietin vielä tuota treeniä ja alkoi vähän hihityttää :D Mitähän hajua mä opetin Tipin etsimään, puunhajua ehkä? En ainakaan mun hajua, koska se koko sänkyhän tuoksuu mulle..Voi elämä :D Ei ehkä heti uskoisi, että olen opettanut tämän liikkeen jo kahdelle koiralle...onnistuneesti ;) Seuraavana iltana treenattiin ulkona. Hyvin onnistui sielläkin ;) Kokeiltaisiinkohan me huomen illalla lisätä soppaan kasa hajustamattomia kapuloita, hmm ;)

Sanille olen koittanut saada koepaikkaa. Kolme koetta ja yhteenkään ei olla mahduttu! Se on kuulkaa helppoa tää tokon harrastaminen...Jatkamme yrittämistä ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti